poniedziałek, 17 maja 2010

No tak jak już wcześniej mówiłam :) Uwielbiam Scrapowe śliczności, a Scrapbooking to moje największe marzenie. Wiem, że wszystko jest w zasięgu mojej ręki. A najważniejsze, jest to że sprawia mi to wielką przyjemność. Lecz niestety nie bardzo mnie stać na kupowanie oryginalnych, rzeczy więc radzę sobie jak mogę. :P Oto coś co mogło by służyć jako skromną kartkę lub zaproszenie.


Tutaj mamy czerwoną... A niżej niebieską...
Wiem strasznie ubogie, ale bardzo się starałam. Wykonane zostały z takich wstążek i wytłaczanych kwiatków kupionych w pasmanterii. No niestety nie stać mnie na kupno ozdobnych papierów czy przyborów. Bo moim marzenie jaest wykonywanie notesów albumów.

2 komentarze:

  1. Tak właśnie zaczyna się scrapwa przygoda. Nie mamy jeszcze materiałów a ochota do tworzenia owszem. Wtedy przeszukujemy szuflady i powstają pierwsze karteczki. Zobacz jak można zrobić papier z serwetek obiadowych: http://muzajo.blox.pl/2010/01/Papier-do-scrapbookingu.html
    Karteczki subtelne i urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki by twoja pasja sie rozwijala :)
    Ja tez zaczynalam od kolorowych kartonow , pasmanterii, metek z ubran i drukowanych papierow z neta :)

    OdpowiedzUsuń